Im back...

Festen i fredags var helt underbar!Alla mina närmaste (nästan) vänner var här och vi hadde så jädra kul!
Jag hadde bestämt mej för att bara dricka öl,men blev en hel del annat också.Fyller man år så gör man:).
Jag blev ändå nästan inte bakis,så det gör inget.
Sen var det så underbart att Linda kom hit,har saknat henne som fasen.För er som inte vet kan jag säga att
vi har  bråkat, men det är glömt och nu är vi vänner igen.
Senare drog vi ut till bowlingen och dansade,sjöng och drack ännu mer...hehe.
Erik bjöd mej på en shot,minthu (tror d stavas så),mums.TACK ERIK:)
När bowlingen stängde drog vi hem till Linda och Fredrik,även Karin och Lelle hängde me.
Spelade Guitar Hero och drack drinkar.
Så kan bara säga att detta var en av dom bästa födelsedags festerna jag haft på MYCKET länge.

N kommer släkten snart hit,så ska vi ha kalas.Blir trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0