Vad har jag gjort idag?

Jo,jag har typ suttit och läst hela dagen!I flera timmar verkligen.
Läste Denise Rudbergs bok "Jenny S". Då jag började läsa den igår,och läste ut den idag.
Så förstår ni nog att den var bra.Älskar känslan av att bli helt uppslukad av en bra bok.
Man glömmer allt annat,känns som man är nån annan stans.

Åh,kom på att imorn ska Lollo fixa mina naglar inför midsommar.Behövs verkligen.
Sen är det så skönt att bli lite ompysslad.Hon är duktig på sånt Lollo.
Jag ska även vara hennes "provdocka" nån dag,då hon ska sminka mej.
Synd att hon inte är hemma på fredag morgon,så hon kan göra det då.
Vore underbart och få bli sminkad och fin innan man åker upp storstaden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0