seg morgon

Känner mej verkligen seg just nu,hadde så svårt att vakna.Drömde så konstigt.
Men har satt på kaffe nu,starkt kaffe.Så jag vaknar:).
Ska till badet me Linda idag,bada och sola.Ska bli jätte skönt.
Väntar bara på att hon ska vakna,så vi kan bestämma tid....
Sen får vi se vad som händer mer idag...jo...just det..måste ringa skolan och säga att
jag vill läsa,sen måste jag ringa arbetsförmedlingen och csn med.
Ska bli sååå skönt och slippa arbetsförmedlingen.........har aldrig fått nån hjälp av dom.
Det enda dom är "bra" på,är ju att kontrollera folk,så man söker jobb.
Men nu behöver jag inte er längre,så släng er i väggen!!!hehee

Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Jag hoppas att jag aldrig behöver ha kontakt med dom!

2009-06-30 @ 09:54:29
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0