rubrik??

Ibland är det bara så svårt och komma på en rubrik,håller ni inte me?
Men jag sitter iaf just nu och drömmer mej bort.Vill se solnedgången nån kväll snart med min älskling.
Helst ska det vara på en stor strand,bara vi två.En stor filt och en eller två flaskor kallt vitt vin:).
Ligga och mysa på filten och  njuta av vinet,ja,självklart av varandra också.
Sen tycker jag att solnedgångar är nått av det vackraste som finns.
När hela himmlen blir röd-rosa...så otroligt vackert!!Ja, okej.Jag erkänner.Jag är romantiskt lagd.
Älskar romantik:).Om jag hadde jobb och mer pengar så skulle jag överraska min älskling
jätte ofta med massa mysiga och fina saker:).Så det skulle inte gå någon nöd på han kan jag säga....


Kommentarer
Postat av: OLESSIA

ta något ur det du skrivit

2009-06-27 @ 13:07:24
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en underbar dag :D

2009-06-27 @ 23:38:59
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0