Värsta ovädret

Ja,ni har säkert redan hört om ovädret som härjade här i Skara igår.
Det var gör otäckt.Blixtrade och mullrade hela tiden,men som tur va så var jag inte ensam.Jag var
hos Linda.Vi är båda gör rädda för åska.Så vi sprang ner till källaren,tänkte att det kanske inte hörs där nere.
Vad fel vi hadde,hördes ju precis lika mycket om inte mer.Så vi gick runt i stan istället och gick in
i olika affärer.Hellre det,än att va ensamma uppe hos henne.
När vi kom tillbaka så märkte vi att hela sovrums golvet  var fullt med vatten, hon hade råkat lämna fönstret öppet.
Jag märkte även att våran källare var hel full med vatten,även förråden.Typiskt!
Vi har gör många saker där nere....som nu säkert är helt förstörda.Ska ta och kolla igenom allt sen när han kommer hem.

Så vad händer idag då?Jag ska tvätta nu alldeles strax,tvättkorgen svämmar över.
Sen ska vi städa,då älsklingen ska ha grabb kväll här imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0