solat idag

Förlåt att jag inte bloggat föräns nu.Men har inte hunnit.Har varit i lidköping och solat med mina päron.
Dom ringde och väkte mej i morse.Tyvärr var det ganska igenväxt i vattnet där vi var.
Så jag doppade mej inte.Men jag solade iaf.Fast det kryllade av sånna där rasp flugor eller vad det heter.
Var på en hela tiden.Riktigt vidrigt!Men var härligt att sola ändå.
Tyvärr hade jag inte med mej kameran.Så jag kunde inte ta några kort.
Nu sitter jag här och väntar på att söt ska komma hem.Vet inte när han slutar.
Dom har tydligen en hel del att göra där nere i Bankeryd.Så glad för hans skull.
Har nyss små städat lite och startat diskmaskinen.Är förresten en ren lyx att ha en disk maskin.
Nu är det Scrubs på sexan.Kul:)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Visst blev den fräck!



Åh, gud vad läskigt att drömma det...bara tanken är läskig..! Kram

2009-07-22 @ 19:31:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0