lördag kväll

Nu sitter jag här äntligen.Inte hunnit blogga nått idag.Haft fullt upp hela tiden.
Vaknde ganska sent,då vi va ute igår och sen har vi vart på kalas och hos mina päron och grillat och
druckit öl.Smaskens det.
Älsklingen sitter och spelar wow,är helt knäpp tyst här hemma.Fönstret står på vid gavel,skönt.
Det märks att han verkligen älskar att spela wow,går typ inte prata me han.Han är så söt.hehehe.

Igår var jag på tjej kväll hos Linda,medans älsklingen hadde grabb kväll här.
Men det varade inte så jätte länge,för rätt som det var så började det åska som tusan och regnet bara vräkte
ner.Så då kom grabbsen hem till oss tjejer,gulliga som dom är:).
Drack lite mer och sen gick vi ut,olins och stadt blev det.Var verkligen en toppen kväll,om man bortser från åskan då.
Men vi bestämde att vi får ha tjej kväll snart igen,så det blir lite längre.
Tyvärr glömde jag kameran hemma hos Linda,så kan inte lägga upp några kort.
Men kommer så fort jag hämtat den.

Mmmm..e nästan sugen på en till öl tror jag.Hmmm...ska nog fråga söt om jag får ta en.Är hans öl nämligen:)

Kommentarer
Postat av: zarah

ja verkligen, tack detsamma! :)

2009-07-04 @ 23:11:51
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0