Har man lovat så har man

Men det verkar inte min älskling fatta.Igår bestämde vi att vi skulle ha värsta mysiga söndagen idag.
Bland annat åka på picknik nånstans och ha det mysigt.
Men nepp,gissa vad han gör nu?Och ska göra hela dagen?Jo...spela WOW!!SJÄLVKLART!!
Åhhh...blir så trött...är ofta de händer,att även fast han lovat,så blir det inte så.....

Förlåt..men var bara tvungen att avreagera mej.När jag vaknde i morse, så var jag på så bra humör och
allt kändes jätte bra.Men inte nu längre.
Vet inte vad jag ska hitta på idag,ta en promenad vet jag iaf.Men sen vet jag inte....suck...

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

haft en bra helg?

2009-07-05 @ 13:47:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0