tjolahoppsan

Så var det fredag igen.Känns som denna veckan gått så sjukt sakta.Blir bara mer och mer less på att gå hemma.
Säger ofta till mej själv att det finns dom som har det MYCKET värre,och det är ju sant.
Men ibland blir ja bara så trött!!!!!!!!!!Känns som lägenheten bara blir mindre och mindre för varje dag som går.
Känns som ja snart kommer kvävas...........!!!!!!!!!!!
Vill ha ett jobb,något att göra på dagarna.Tjäna pengar.Inte få pengar från försäkringskassan varje månad.
Det är inte mycket man får därifrån kan jag säga!Pengarna går till mat och hyran.Men jag är ändå oerhört glad över att jag har någonstans att bo och att jag har mat i frysen.Det är det inte alla som har....man ska vara tacksam även för dom små sakerna.:)...men ändå så måste man få klaga ibland.Tror inte man mår bra annars.
Det som håller mej kvar här,är naturligtvis min älskling MATTIAS!Sen är det ju min underbara familj och mina vänner.
Skulle nog ha gett upp för längesen om det inte var för dom.
Har varit nära att ge upp förut,fick nog.Årkade inte längre.Ville bara få ett slut på allting.
Men då var det någon som slog armarna om mej,som sa att dom finns här.Att dom älskar mej.Det räddade mej.
Hadde dom inte gjort det,så hadde jag vart borta för längesedan.Det vet jag........

Men......men...nog om det nu.Var bara tvungen och få avreagera mej lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0