Dagens träning

Idag har jag kört ett spinning pass på 50 min.Jätte härligt.Älskar att cykla.Man får ju bra kondition,plus att man får starkare muskler.Måste träna upp mina knän.
Mitt vänstra knä gick ur led i somras,har hänt förut.Men tydligen är båda mina knän lika svaga?Fattar inte det riktigt.
Har alltid cyklat mycket och så.
Men min mormor lider av benskörhet.Kanske är ärftligt?Nåja....ska fortsätta cykla varannan dag nu.:)

Sen har jag använt magtränaren två gånger idag.Känns gör mysigt.Den spänner verkligen åt musklerna.
Den ska jag använda varje dag,helst två gånger.Vill ha en platt,tränad mage till sommaren.

Vi har nyss sett på "Vi hade iallafall tur med vädret",den första filmen. Fan va kass den va.Inte nått rolig.
Blev bara så arg och irriterad på pappan,han va ju bara sur och vresig på alla hela tiden.
Snacka om att förstöra semestern för alla andra!
Någon som sett tvåan?Var den bättre,eller är den lika dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0