tjenixen

Nyss vart ute och gått.Var gör härligt:).Men e lite små sur,har ju en ganska ny mobil.Nu  helt plötsligt är det bara EN av hörlurarna som funkar:(.Den andra kommer det inget ljud ur alls.SKIT störande.Förstörde stämningen lite på promenaden:(.Men...men...d va underbart ändå.Nu sitter jag här och är iskall om händerna!
Väntar på att Matte ska komma hem,han är och hjälper en med elen. Han är så duktig så:)

Var hos Sofi tidigare idag,var barnvakt åt Thea ett litet tag,gick jätte bra.Hon är så härlig den tjejen:).
Imorgon MÅSTE jag ringa Vårdcentralen.Skulle gjort det idag,men vakna för sent:(.Man måste ju ringa vid halv åtta typ,så får man ange sitt tlf nummer så ringer dom upp senare.Så jädra jobbigt att vänta bara:(.Men det är det helt klart värt.Måste få veta vad det är för fel på mej.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag tänkte inte komentera de du har skrivit...

Jag undrar vad du menade men lycka till. lr du menade säkert lycka till med bloggen:D

men a du har en fin blogg:D

hehhehe visste inte vfr jag skriver t dej..

hejdå/Kezza

2009-02-10 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0