tjenixen

Nu har ja nyss haft besök av Karoline.Hon  pratade om smink märket Mary Kay,och jag fick prova en massa produkter. Gillar verkligen det märket.
Jag funderar nämligen på att börja sälja.Men har inte bestämt mej riktigt än.
Så jag ska följa med henne på måndag,på en företagspresentation.Tror jag det hette ialla fall.
Känns gör kul att ha fått kontakt med henne igen.Har saknat dej ju:).

Nu sitter jag här och väntar på älsklingen,han e i Götene och spelar innebandy.Vilket jag kanske ska börja med snart också.Så fort mitt knä känns stabilare.
Annars idag har jag umgåts med Sofi,vi åt frukost på Gustafssons,som vanligt.:)
Vi kan verkligen sitta där hur länge som helst,och bara tjata och kolla på folk.Riktigt mysigt faktiskt.
Imorgon ska jag en sväng till Alicia och tjata lite. Sen senare ska jag och Matte åka och kolla på brorsans lägenhet.
Ska bli kul.Är ju hans första lägenhet.


Men älskling.....VART E DU???:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0