Dålig uppdatering...

Jag VET att jag vart VÄRDELÖS på att blogga i helgen.Men har inte haft nån lust helt enkelt.Har typ inte vart vid datorn nått nästan.Riktigt skönt ju.
Men nu är jag igång igen:).

Har ni haft en bra helg?Det har jag.Helt underbar faktiskt.
I fredags såg vi på film med Erik,blev Bolt.Jätte bra film!Bara så rolig.:).Rekommenderas verkligen.
Vi drack lite öl också,sen senare kom Sofi förbi med en kompis.Då blev det fest.Drack lite mer och tjatade och busade som vanligt.Jätte kul!Sen såg vi även filmen "Be kind,rewind".Jätte konstig film tyckte jag.Hängde typ inte med nått.
Men killarna gillade den,det enda som va roligt i filmen,var nog Jack Black.
Men iallafall,det var en toppen kväll, och det märktes sen på lördag morgon.Sååå ont i huvudet.USCH!
Fast helt klart värt det.:)

Sen i lördags va vi bara hemma och myste.Åt god mat och kramades extra mycket.Vi köpte inte några hjärtans dag presenter.Vi tycker att man ska bry sej om varandra hela året,inte bara den dagen.
Tycker att den dagen bara är kommersiell....men det är vad jag tycker:).
I söndags var Björn här,och vi tre såg på "Simpson the movie".Han hadde inte sett den förut.
Jag ÄLSKAR den filmen...:).Vi hadde jätte trevligt,fikade lite och tjatade....jätte mysigt:)

Kommentarer
Postat av: Mia

sv: jomen visst är det :) Det är en ö som tillhör yemen!

2009-02-17 @ 12:21:22
URL: http://mypaperheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

La de swinger la de rocke'n'roll

2009-02-17 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0