Bilder från sälen/hundfjället


Jag på kalfjället.Den dagen var det ISKALLT!:)


Hehe..min nya kompis.Trollis....:)


Fjällen är vackert:)


Vi är över molnen:)


Jag redo att ge mej ut i pisterna:)


Min bror,Dennis.Redo att hugga in på sin pizza:).


Jösses,va brun jag ser ut:).Pizzan va god,men för salt,Tyvärr:(


Väggen,sveriges brantaste pist.Kommer jag åka den nån dag?:)


Min pizza,visst ser den god ut?:)


Dennis på Ahlens bar & restaurang.Åt en gör god pasta med kyckling och mozzarela:)


Dennis fotografen.Längrebort hadde vi en pist HELT för oss själva.UNDERBART!:)


Hehehe..kollade va  brorsan hadde me sej.MUMS!:)


Utsikten från vårat rum.Bodde nära liftarna:)

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 14:51:17
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0