SNÖÖÖ!!!

Är så glad!!Vi har äntligen fått massa snö.Det är vinter.Helt underbart,för mej som älskar snö:).
Bara hoppas att den får ligga kvar ett bra tag,gärna efter jul med.
Idag har jag vart med Sofi,hon var här och tog en fika.Hon tycker min nya lägenhet är jätte fin.
Sen gick vi runt på stan lite,hon köpte jul klappar.Mysigt  gå runt i affärer och kolla.
Speciellt nu så här innan jul.
Sen efter det så gick jag upp till mina föräldrar och åt mat.Finns inget godare än mammas hemmalagade mat.
Pappa sa vi kan åka skidor i helgen i falköping,JIPPY!!!Ska  bli så kul.
Det är ju det bästa jag vet,utför allså:).Så det ser jag fram emot.


Här skulle jag vilja vara nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0