Fega jag

Har haft en helt underbar dag idag,varit i Holmestad och cyklat med friluftsfrämjandet.
Vi cyklade en mil,ut till en sjö som heter Bjursjön,cyklingen gick bra och det va jätte fint väder.
Dom startade genast elden och började fixa mat.När någon helt plötsligt skriker "ORM!!"
Jag försökte att inte få panik,är livrädd för dom äckliga krälen.
Men ville inte skämma ut mej..hehe.Fast som tur va, så var det inte en orm.Utan något annat.
Så vi satte i gång och äta, kokt varmkorv och pulver mos. Gillar inte det egentligen.
Men allt (nästan) smakar gott när man äter det ute i naturen.Så mysigt,lugnt och fridfullt.
Är nog en natur människa tror jag.
Sen  när vi ätit klart.Satt vi och pratade lite. När jag kollar ut på sjön,ser jag något komma slingrandes i vattnet.
EN ORM!!!Och inte en liten heller,fy fan!!!Men jag sa inget.Det enda jag tänkte va,kom inte upp på land!!
Jag blev verkligen helt iskall i hela kroppen.Tror faktiskt att den va minst en halv meter lång......"ryser......".
Att ingen annan såg den, det fattar jag inte.Eller så sa dom inget bara,för att dom vet jag e rädd för dom...hehe.
Sen kände jag att jag behövde kissa ( fans ingen toa där),så tänkte först gå in i skogen och kissa.
Men fan heller,för då skulle jag säkert stött på en orm,jag med min otur.

Nu ska vi snart iväg på bio, se thrillern "The onborned".Ska tydligen va väldigt skrämmande...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0