har bestämt mej...

Nyss kommit hem från Lidköping,var där med Alicia & Björn,besökte Neels of pain.
Som ni kanske förstår på namnet,så är det en tatuerings studio.
Jag och Alicia har länge pratat om att skaffa kompistatuering. Så vi åkte dit idag. Va bestämda på att vi ska ha en blomma.:)
Tog inte lång tid innan vi hitta en siom vi båda verklligen föll för!! En gör fin blomma, ska va i turcos färg,jag ska ha min på högra överarmen och hon på sin högra fot.:)
Vi bokade in oss, den 6:e november kl 18:00 smäller det!! Då finns det ingen återvändo. Men e ändå så säker på det här, vet att jag ALDRIG kommer ändra mej.
Alicia är min bästa vän (även kusin) och stora stöttepelare.älskar dej gumman. BARA LÄNGTAR!!
Blir min första tatoo...:)

Kommentarer
Postat av: sofie

haha tack :) har gjort den själv! tack för komentaren, puss!

2008-09-09 @ 19:25:36
URL: http://sofie2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0