Fyllt på...

Vi va o handla förut,sötis och jag. Var bland annat på systemet.Ska på fest på lördag i Lidköping!LÄGNTAR!
Längesen vi festade nu.
Vi köpte lite olika likörer,alltid bra och ha hemma. Blev bland annat Artic Vodka Strawberry, Amarulla, Tia Maria,Galliano,Captain Morgan och en Creme de cassis.

MEN när vi kom hem,och jag skulle ta en av påsarna ur bilen.Så ramla flaskan me killens Captain Morgan i backen och gick sönder.Jag skäms så!Den va gör dyr ju,och han e väldigt förtjust i den.FASEN VA KLUMPIGT AV MEJ!!
Sa att jag kunde köpa en ny,men nej,det behöver jag inte.MEN jag ska överraska han imorgon.Ska köpa en ny flaska när han jobbar. Så får han den sen när han kommer hem.

Ska snart iväg och köpa två buketter rosor och gå till graven med. En till farmor & farfar och den andra till Hjalmar.:)


s

s

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter inte roligt, skulle aldrig klara mig utan kaffebryggare (; hur kan du? hihi

2008-09-25 @ 17:11:37
URL: http://eeverything.webblogg.se/
Postat av: sabina

systemet är grymt! förgyller verkligen en höstkväll :P

2008-09-25 @ 18:26:52
URL: http://tuomisabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0