älskade höst

Härligt.Nyss varit ute på en lång promenad.Det va helt underbart!Luften var gör frisk och kylig.
Kändes som jag kunde gå hur långt som helst.:)
Är en sån som verkligen älskar hösten. Tycker den är hur underbar som helst.
Gillar att gå ut i skogen och plocka svamp.Är så gott med en kantarell smörgås...mmmMUMS!
Nått annat som e härligt,är att efter en lång promenad.Värma sej med en stor mugg med sitt favorit te.:)
Har fastnat för te just nu,förut va d kaffe.

På söndag ska vi ut och paddla med friluftsfrämjandet. Ska bli riktigt kul. Har aldrig paddlat i hela mitt liv.
Så det blir en upplevelse. En torr sådan hoppas jag.:)

Kommentarer
Postat av: Anna

kika gärna inn i min blogg:)

2008-09-12 @ 20:39:59
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Äntligen någon som verkar uppskatta hösten lika mycket som mig :)

2008-09-12 @ 22:15:59
URL: http://gangenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0