Så stolt...

Igår var jag först på gymmet o cyklade i en timme ,  var gör härligt!Älskar o svettas.hihi.
Sen på eftermiddagen,var jag ute o gick i över en timme i snabb takt.Är jätte stolt över mej själv.
Men mest stolt är jag såklart över min älskling Mattias, han var ute och cyklade lika länge som ja promenerade.
Har försökt får igång han gör länge,men inte lyckats. Då han alltid kommer med en massa ursäkter.
Men nu ÄNTLIGEN!!Det bästa är att han älskade det, så han kommer fortsätta cykla.:).
Måste köpa ny sadel bara,den e obekväm (han har ingen cykel,så han lånade min,som jag haft sen jag gick i sexan!?).
Nån gång när han har råd ska han köpa en egen cykel,lägntar.Då kan vi ju ut o cykla ihop.
Jag  måste oxå köpa en ny cykel,men det får dröja ett tag.Har verkligen inte råd just nu.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0