Höstrusk

Vaknade för ca en halv timme sen, det var någon som spelade musik gör högt!Kanske hade nått kul
på Katedralskolan.Bor ju typ granne med skolan.
När jag tittade ut genom fönstret så ser ja att det är gör tråkigt o ruskigt väder ute.Suck. Inget väder man vill ta en lång promenad i precis.
Men måste pallra mej bort till lägenheten sen iallafall. Sen måste jag diska och små städa oxå.Mindre kul.

Imorgon åker killen på kurs,tidigt.Kommer inte hem föräns söndag kväll.:(. Det var ett tag sedan vi sov utan  varandra.
Men det sägs ju att det är bra och vara ifrån varandra ibland,så man får sakna varandra.
Det lär jag göra.Men tiden går fort.:)

Lägger upp en bild från i sommras,då sommaren höll på och försvinna.Var vid Blomberg med söt och mina päron, vi grillade och bara myste.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0