heloo

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om just nu.Händer ju inte så mycket här.:(
Men idag har jag iaf varit o tränat,blev spinning i en timme.HÄRLIGT!
Det var många "gamlingar" på gymmet.Runt 60-70 kanske,dom körde på som fasen!
Vill oxå vara så pigg när jag blir gammal!En mardrömm vore ju om man hamnade på ett hem dom sista åren man har kvar.USCH!

Hade tänkt jag skulle gå igenom mina "sommarkläder",så jag vet om jag behöver köpa nått innan resan.
Men har inte orkat,tar det imorn istället.
Nu ser ja på simpsons,samtidigt som jag e inne på reseguiden.se och spanar runt lite.Kollar på bilder på
Kanarieöarna!LÄGNTAR!!!!!!!!
Hahaha..just d...i fredags va vi på Öb,söt köpte en resväska.Dum som han va så öppnade han den,såg att det låg två mindre väskor i.Så han frågade en som jobbar där.om det verkligen ska  vara så.Självklart skulle det ju inte.
FASEN va dumma vi va...vi skulle inte sagt nått,bara tagit väskan o betalat.Då hade vi ju fått två extra.:)

Snart är det "Mina,jag och Irene" på trean.Börjar klockan nio.Det tänker inte jag missa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0