Grattis älskling!

Idag fyller min sötnos 23 år!:)GRATTIS!Älskar dej.
Han fick frukost på sängen av mej imorse.Almondy tårta med dajm,rostad bröd och juice.
I present fick han två snygga t-shirtar,kalsonger,en burk pepparkakor (han ÄLSKAR pepparkakor!),och sist men inte minst fick han en vinyl skiva med Iron Maiden...deras första utgåva!Han blev jätte glad.:)Min lilla sötnos...
Så blev en lyckad födelsedag tror jag.Sen ska jag bjuda honom på bio på fredag med,vi ska se Rallybrudar.
Någon som sett den?Den verkar riktigt bra.Så det ska bli kul.

Va en sväng hos Sofi förut idag och hennes lilla gulliga dotter Thea.:). Va jätte trevligt,inte träffat henne på flera månader.
Varför vet jag inte egentligen.Men blir nog så ibland.Har lovat varandra att det aldrig ska hända igen.
Busade med Thea lite,hon är såå söt!Ser ut som en liten rumpnisse:).Hehee...väldigt busig var hon.

Fasen vad det ska regna ute hela tiden då!Så TRÅKIGT!Man kan ju inte göra nånting.Är så sugen på att ta en promenad....men KNAPPAST i detta vädret.Så jag sitter här och har inget och göra.:(.Verkligen INGET!
Känns som tiden går jätte sakta.Vill bara att tiden ska bli midnatt,då min sötnos kommer hem....SUCK!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Håller med, vädret suger! Förresten - vilka bra presenter du har fixat :D

2008-11-12 @ 20:05:03
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: ...

Visst gör jag ett besök...

2008-11-12 @ 21:25:54
URL: http://enprinsessasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0