Aaaathjooo!!

Jösses,vet inte hur många gånger jag nysigt (heter det så?) idag.Tappat räkningen.
Sitter och dricker lite citron te,mums.Värmer gott.Har feber.Suck.
Blir aldrig frisk ju.Trött på det.

Tog en powerwalk innan frukosten i morse,riktigt härligt.Men det gick segt.Jätte segt.Brukar gå på som fasen annars.:).
Men men...jag tog mej runt hela rundan iallafall.Är ju det viktigaste.
Pratade med min älskade bror för en stund sedan,han ska höra med sin chef på måndag.Om vilken vecka han kan vara ledig nu i vinter.Ska ju till Sälen/Hundfjället.Vi hittade en billig o bra paketresa,så e ju bara o passa på.
Okej att bussen upp tar 7 timmar!!Men det är det helt klart värt.:)
Han sa att han ska prova på att åka Snowboard.Blir kul och se..men jag ska nog hålla mej till skidorna.Har försökt lära mej åka bräda en gång,men gick inte alls.Ramla bara hela tiden.Så jag gav upp...vill ju  inte bryta benen heller.:)

Gör ni en lördag som denna då?:)

Kommentarer
Postat av: Christer

Hej jo d e gött..det funkar sj ??

2008-11-08 @ 14:47:34
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Christer

inte mkt ..sitter å tar en cigg å röker..sj ?

2008-11-08 @ 14:51:19
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0