Trött på det här...

Vet jag är jätte dålig på att blogga.Är verkligen hemskt.
Men det beror nog på att jag är så jädrans LESS på allting just nu.
Trött på att vara arbetslös och gå hemma.
Idag har jag ringt runt till hur många ställen som helst,men NEPP inget jobb idag heller.
Ska skicka in en massa ansökningar  imorn me.Får se om dom kanske hjälper lite.

Men jag ska bättra mej när det gäller bloggen.Blir verkligen besviken på mej själv.SKÄRP DEJ MARINA!!:)

Imorn är det ÄNTLIGEN fredag,älskar verklligen fredagar.Är alltid på bättre humör då.
Varför vet ja inte. Ska fika med Sofi imorn.Alltid lika mysigt. Kan verkligen sitta hur länge som helst och bara prata och kolla på folk. En sak som är rolig är att sitta och lyssna på alla gamlingar.
Dom hör ju inte vad den andra säger,sen sitter dom och tjatar i munnen på varandra.HAHAA....:)
Jag och Sofi har bestämt att när vi fyller 100,om vi blir så gamla.Så ska vu gå ut på Olins och festa.
Får vi inte komma in för vakten ,så slår vi ner han med rullatorn:)...HAHAHAAA....
Lägntar nästan....eller NE det gör ja verkligen inte.Vill inte bli gammal.

Kommentarer
Postat av: bitte

kommer lösa sig med jobb nån gång hoppas man vet hur det känns men ge inte upp- Tack tröttnade på den andra bloggen

2009-03-05 @ 21:11:05
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: bitte

Ska träna månda morgon tisda kväll torsdag kväll och freda morgon

2009-03-06 @ 14:16:42
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0