Min födelsedagsfest...

Här kommer då äntligen bilderna från i fredags:).Inte hunnit ladda upp dom,har verkligen haft fullt upp.


Hahaha..klart man bjuder på sej sj:)


Jag ÄLSKAR den klänningen:)





Hahahahaha...så jvla snyggt!:)


Lilla Lelle e trött...:)


Mina härliga,underbara vänner:)


Linda och Sofi.Cidern Linda dricker smakade rabarber.MUMS:)


Hmm..hehehe...lilla Karin...va e d för fläckar?


Jag och Alexander:).


Mattias och Erik.Ni är ju så söta:)


Louise och Linda:)


Coolingen Björn:)


Karin,Erik och Lelle..hmm..sover du Lelle?:)


Hahahhaa...va söt:)


Min kära vän Erik:)


Mummms me öl:)


Undrar vad vi pratar om här?:)


Hhihi..snyggt Linda:)


Peace Alex:),Vad pekar du på Robert?:)


Alexander halsar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0