tjoho

Kom hem från Alicia för ett tag sedan,kollade på hennes nya lägenhet.Den var gör mysig för att vara en etta och stor.
Vi kollade på filmen "Så som i himlen",riktigt bra faktiskt.
När jag kom hem och kollade i brevlådan,såg jag att min bikini och klänning från halens kommit.
Blev jätte glad.Bikinin satt gör bra verkligen,så stolt.Men är inte helt hundra på klänningen ännu.
Ska prova den snart nu igen.Men kommer nog behålla den.
Fick höra av Lena Marie,Alicias kusin,att det ska komma jätte varmt och fint väder,typ 30 grader och sol!!
JIPPY!!!Hoppas det stämmer.....för nu vill jag inte ha mer regn,även om regnet behövdes......

Gör ni för kul idag då?PUSS

Kommentarer
Postat av: simone

Jag ska dit i april efter Jon Olsson veckan! :D Med mig är det bara bra, hur är det självdå ? :)

2009-07-06 @ 18:19:33
URL: http://sswardh.blogg.se/
Postat av: simone

Ofta och ofta vet jag väll inte, :D en gång varje år mellan slutet på mars och början på april blir det iallafall! Solen lyser som aldrig förr då, hur härligt som helst :) är du där ofta? :D

2009-07-06 @ 22:43:59
URL: http://sswardh.blogg.se/
Postat av: alicia

tihi..lena-marie e vell inte min kusin :) hehe

2009-07-07 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0