party ikväll!

Nyss tagit en skön dusch,efter en lång promenad.Var även uppe och gav kaninen mat.
Kände av min allergi så fort jag öppnade buren.Ögonen kliade och jag nös som en galning.
Tur att det inte är min kanin.Skulle inte klara av att ha päls djur hemma.
Ikväll är det som sagt PARTY!!!Ska bli skit kul.
Älsklingen är och kllipper sej just nu.Spännande och se sen,hur de blev.
Kom på att jag måste ta och fixa mina naglar med.Ta på nytt nagel lack och så.
Sen sitter jag och funderar över hur jag ska ha mitt hår...kanske ska jag ta lock tången och fixa lite lockar.
Fast inte hela håret,bara några slingor.Äsch..får se hur jag ska göra.


Lilla kaninen Hoppsan...:).Är inte jag som kom på det namnet:)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Tack så mycket och vilken gullig kanin. Lockar är fint:)...

2009-07-18 @ 12:59:07
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Badfiorna

Söt kanin! har också tre

2009-07-18 @ 15:22:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0