kan inte sova...

Så nu sitter jag här istället.Älsklingen har redan somnat,stackarn,han ska jobba ända till söndag.
Fattar inte hur han kommer orka.Men det vet jag att han kommer göra.
Han är bäst min älskling:).

Imorgon ska jag och Linda gå en sväng till Kupan,en stor secondhand affär,som ligger i utkanten av stan.
Jag samlar ju på glas,så ska kolla om jag hittar nått fint och billigt.
Men när jag köper glas,så ska det inte va vilket som helst.Utan det ska va snyggt och jag måste känna att jag
verkligen vill ha det.
ÅHHH NEEEEEJJJJ!!!!!!!Himlen är typ kolsvart och jag tyckte jag hörde att det mullrar ute.
Det får bara inte vara sant??Snälla....e ju livrädd för åska.Och sitta uppe ensam en kväll när det åskar,det e
fan ingen höjdare allså.Om det mullrar igen springer jag till sängen och till älsklingen....


Kommentarer
Postat av: rebeca

jag mår bara bra :) vad har du för dig? kram

2009-07-07 @ 21:51:17
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: emma

kikar in =)

2009-07-07 @ 21:52:13
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0