ingen sol idag...

Jag som hade tänkt sola idag.Lär ju inte bli av nu.Är gör målningt ute.Trött på det här nu.
Vill åka utomlands,ligga på en strand och steka hela dagarna.Vore inte helt fel.
Men det lär inte hända föräns tidigast nästa år.

Jag har världens mens värk idag,vet inte vad jag gör snart.Varken alvedon,ipren eller nått annat hjälper.
Så är bara och bita ihop så försvinner det nog snart.Jobbigt vara tjej ibland.Eller hur?
Idag hoppas jag att klänningen kommer.Är så nyfiken,på hur den kommer sitta och så.
Men kommer nog sitta alldeles perfekt.

Just det: GRATTIS GRATTIS LOUISE!!!SOM FYLLER 23 ÅR IDAG!!
HURRA HURRA HURRA!


Louise med sin kille Robert (min killes bror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0