fredagsmys

Ska det bli ikväll.Då kommer Erik hit.Var gör längesen man såg honom.
Vi tre ska dricka lite öl och röka lite vattenpipa.Ska bli så kul.Har en del och prata om nu.
Jag frös som ,vet inte vad,i natt!Ventilen är alltid öppen i sovrummet,och sen har vi bara påslakanet,inget täcke i.
Har ju varit så varmt.Så jag frös som tusan,men ville inte kliva upp och stänga.Var så kallt ju.
Inte ville jag väcka älsklingen heller.Så är det lika kallt i natt,då stänger jag den där jädra ventilen!
Mums,äter frukost nu.Sent jag vet.Men sov länge idag.Regnar ju ändå ute hela tiden, så trist.
Jag äter macka med fyllning på,det som blev över från smörgås tårtan igår:).
Hans jobbar kompisar lär älska hans smörgås tårtor.Dom är så underbart goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0