festa på lördag!!

Wieee..blir party på lördag!!Hos Linda & Fredrik.Ska bli skit kul.Jag och Linda har bestämt att vi ska bli stup fulla!!
Låter löjligt när man säger så,typ fjortis.Men är kul och släppa loss ibland.
Jag har inte vart ordentligt full på,ja,jag vet inte hur många månader.Ska bli så roligt!
Sen är det ju Stochampionatet här i Skara med.Så kommer vara gör mycket folk ute.
Måste erkänna en sak.Jag råkade beställa klänningen.Som  jag visade i ett tidigare inlägg.
Jag som hadde bestämt mej för att ha shopping förbud.Men NU har jag det:).
Enligt Nelly ska klänningen komma imorn,vilket vore perfekt!För då kan jag ha den på lördag!!!


Hoppas den passar!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack så hemskt mycket för din röst! :) Ha en fin dag!

2009-07-15 @ 12:18:48
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0