God morgon

Idag är jag verkligen uppe med tuppen.Gick upp samtidigt som Matte,kvart i sex:).Var så pigg,så kunde inte sova ändå.
Men just nu känner jag  mej lite seg.Fast här finns ingen tid till och vila.
Ska träffa Sofi om en timme,vi ska ta en fika nånstans och sitta och tjata lite.:)
Förhoppningsvis får jag höra hur det går med Erik:).Är så nyfiken.Vore så kul om det blev dom två.
Sen efter d,måste jag hem och städa.Ser ut som ett andra världskrig här nu!Suck.
Igår fick vi veta att Mattes bror Robert och hans tjej Louise köpt en bostadsrätt för 50 000!GRATTIS!!!:)
Vi kommer oxå skaffa en trea nån gång snart.Men väntar lite.Jag har flyttat en hel del den senaste tiden.
Ska försöka hinna med och träna lite sen också.Alltid lika skönt:).
Sen ikväll ska jag till Alicia och umgås lite med henne och hennes två underbara katter.Var ett tag sedan nu.
Hennes sambo Björn kommer hem till oss,så ska han och Matte umgås lite.Blir nog en del öl.

Sen fick jag en elak kommentar,om mitt förra inlägg "Djurplågeri?".Du har rätt,jag vet inte om det var djurplågeri.
Men jag sa inte att det va det,bara att det KUNDE vara det.Men troligtvis så var det inte det.
Så jag ber om ursäkt för att jag skrev så.
Idag är hunden iallafall tyst.Igår så skällde den HELA dagen.Då är det väl inte så konstigt att man blir orolig?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0