tvättar o städar idag...

Inte d roligaste som finns kanske,men skönt o inte sitta vid datorn hela tiden heller.
Utan känna att man gör nått bra me...hihi.
Väntar på att mitt kaffe ska bli klart, kaffetant som ja e.:-)inte bra...jag VET! Men man kan nästan säga att jag
e beroende av d nu.Behöver d för att orka och bli pigg..:(
El riktigt så farligt e d nog inte..men nästan.

Sen vet jag inte vad som händer idag mer,har sökt en del jobb och så ju.Kanske fortsätter me de senare.
Blir nog iaf en tur till min gumma Alicia (saknar dej) o hennes katt Ester. Vi kanske tar en promenad ihop eller nått.

Va gör ni en skön dag som denna då??

puss på er


Kommentarer
Postat av: Olof

Det suger.

2008-08-20 @ 17:18:12
URL: http://denforsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0