Tjolahopp

Då var denna dagen snart slut då.Jösses vad tiden rullar på.Snart är julen här.:)
Idag har jag inte gjort så mycket. Somnade om efter att killen åkt till jobbet,gick upp vid tio tror jag.
Tog en lång,snabb promenad.Jätte härligt.
När jag kom hem såg jag att mitt paket från halens.se kommit!!
I paketet fanns den gör snygga klänningen jag beställt och en röd top.Båda passa alldeles PERFEKT!!
Ska ha klänningen på nyårsafton.Då har Jonas fest (en kompis i lidköping) blir kul!Han ska inviga sin bar då.:)

Sen har jag vart på ett trist möte på arbetsförmedlingen också.Verkligen intressant.INTE!
Vi är en grupp som träffas och diskuterar en massa onödiga saker varje tisdag.I hela två timmar håller dom här meningslösa och tråkiga mötena på!! Dom pratar om saker jag hört säkert minst TUSEN gånger!!
SNÄLLA!BERÄTTA NÅTT JAG INTE VET!!!
Men måste gå på dom här tråkiga mötena,annars blir jag utskriven ur arbetsförmedlingen.
Fast nästa vecka slipper jag,då är jag och min älskling i PLAYA DEL INGLES OCH HAR DET MYSIGT!!!!!!
LÄGNTAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!!!
Har verkligen resnerver nu.Har redan börjat packa.
Hoppas jag får igen väskan,blev en del kläder.Men hellre för mycket kläder med mej än för lite.:)

Har ni gjort denna tisdag då?

MATTIAS, ALICIA OCH BJÖRN...ÄLSKAR ER!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0