snart daxs

Om en vecka imorn åker vi.Ska bli helt underbart.Få tänka på annat,eller iallafall försöka.:(.
Men den resan behövs verkligen.Det har varit ett jobbigt och hemskt år (ja,men inte bara).Två som stod mej  nära gick bort (begravdes tom samma dag) och massa andra saker. Vill bara glömma allt.Bli mitt gamla jag igen.
Hon som alltid va så glad och sprallig och allt var underbart.
Men okej,nu låter det som mitt liv bara består av hemska saker.Nej då. Det gör det verkligen inte.:)


Men,nåja.Om en vecka så smäller det!Måste erkänna att jag e lite nervis...har inte flugit på två år.:)
Men vad kan hända?ehhh...jo..en massa saker.Hehe...men dom vill jag inte ens tänka på.
KIllen har ju ALDRIG flugit förut..men han e inte nått nervis..säger han iaf.:).Tror ja inte på........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0