Jag finns för dej

Gumman.Min bästa vän.Min kusin.Lilla Alicia.Bryr mej om dej.
Vet att du inte har det lätt just nu, jag märker hur du nästan blir sämre och sämre hela tiden.:(
Är så orolig för dej gumman. Vill inte förlora dej.
Du vet att jag finns här,så snälla,släpp in mej i ditt liv.Jag älskar dej,har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Det finns ingen annan som förstår mej så som du gör.Du vet vad jag pratar om.:)
Men jag vill att du ska kunna berätta allt för mej också,vet du har sagt att du sluter dej in i dej själv när du mår dåligt.
Men snälla , sluta med det.För din egen skull.Det är inte nyttigt och bra för dej själv att gå och bära omkring på allt inom dej så länge.Tro mej,jag vet vad jag pratar om.Har själv gjort det,ända tills det en dag bara brast och jag inte orkade längre........så SNÄLLA öppna dej för mej.

Saknar dej, så ofattbart mycket.Saknar den glada,spralliga och utåtriktade Alicia.Sitter och tänker på hur det var när vi var små.När vi va ute hos dej i Axvall,busade och hade gör kul.Eller alla dagar vi spenderade hos farmor och farfar:).
Vi har verkligen så otroligt många och fina,underbara minnen.Vill aldrig glömma dom.ALDRIG!!!
Jag vill att du ska bli bättre,frisk...NU!!!!SAKNAR DEJ!!!!!!!!!!!!!:(:(:(............Det gör så ont i mej att se dej må så här.
Känns som jag bara står och kollar på,utan att kunna göra nånting...men jag vill kunna hjälpa dej!!
Alicia,släpp in mej i ditt liv.Dina tankar,dina känslor.Precis som när vi var yngre.
Glöm inte att jag finns här för dej nu och alltid kommer göra det.DIN BÄSTA VÄN!!

Kommentarer
Postat av: bitte

kanske lite tidigt=) men detsamma

2008-12-10 @ 19:09:08
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0