Fan va skräp vi har!!

Pust och stön..håller på och plockar i hela lägenheten.Känns som vi har skit överallt!
Vi skulle verkligen behöva en trea.Så vi får plats me allt vi har samlat på oss.Hehe.
Men vi kommer nog bo kvar här ett tag,jag har flyttat en del nu den senaste tiden.Är ju inte det roligaste direkt.

Hahaha...tror ja dör av skratt. Snälla Linda.Hur dum får man  va?Tror du inte att jag fattar att det är du,även om det står "anonym"?.Menar, "Och vi lägntar tills ni åker!!!"..det kan ju bara vara du som skriver det.
Förstår mej inte på dej,du blir helt galen om jag lämnar en kommentar på din blogg.Även om det är en trevlig sådan.
Men klarar mej alldeles utmärkt utan dej.Saknar dej inte ens,som sagt, det finns bättre vänner.
Någon som anklagar en för något man inte gjort,det är ingen vän!
Men jag hoppas du får ett bra liv ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0