Party bilder

Från i torsdags.Då jag,äklsklingen och våra underbara vänner grillade här och festade lite:)


Hahaha..du e så härlig gumman..:)


Min älskling,ny klippt och allt:)


Lilla Fredde då....


Linda har så fint hår...:)


Jag på balkongen..


Nu äts det..:)


En till ego pic...:)


Dax för Guitar hero..:)


Fredrik giggar...:)


Nu är det Lindas tur,och hon är GRYM på GH:).Visst e hennes klänning fin?


Hmmm...hadde tänkt och få med båda två på kortet....


Mums..mina tre glas, Öl (som e slut),vin och en god drink:)


Sötnos spelar...:)


Hihihi..älsklingen stylar sej..:)


Mmmm..min snygging!:)


Hehehe...ne..vi e inte onyktra...hihi


:)


Visst e vi söta?


Lilla Fredde e trött..:)


Hahahhaa..ni e så snygga:)


Men..vill du inte va med på kort?


Hehehe..jag e så sexig:)


Vill ha din klänning gumman...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ut på msn istället min mobil funkar inte nu sim kortet är av

2009-05-05 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0