Ny vecka

Man kan lugnt säga att jag haft och göra denna helgen:).
I lördags var vi först på Ikea i Jönköping me Lousie och Robert.Var hur trevligt som helst.
Vi köpte en garderob,så nu har vi plats för alla våra  kläder.Köpte lite annat smått och gott också.
Tyvärr var det full proppat med folk,så det var lite små stressigt.
På kvällen sen hadde vi fest,och det kom en massa folk.Var verkligen skit kul!!:)
Rökte vatten pipa och drack en del. Sen drog vi till Olins,där var det gör mycket folk.
Vi dansade och drack ännu mera öl.:)
Har tagit massa kort,ska lägga upp dom här snart.
Men iallafall,vi hadde så otroligt kul.Fast,i söndags va ja tvungen och gå upp tidigt.Det va inte kul.
Var bakis och bara så trött.:(.Hängde med min familj till Ikea (IGEN?).
Min bror ska flytta hemifrån,så tyckte det var kul och hänge me och kolla.Fast fattar fan inte hur ja orkade.
Ikea två dagar i rad....suck.:). Han köpte hur mycket som helst! Men är ju bra och ha:)
Fast nu vill inte jag till Ikea på ett bra tag.

Ikväll är det spinning!JIPPY.....:)

Kommentarer
Postat av: bitte

Håller med. Kändes så löjligt allt igår när man såg dig. Orkar inte gå runt å "hata" Kanske bra att vå avreagerat oss och vart ifrån helt.



Får se vad som händer sen med tiden.



Kram

2009-03-04 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0