Min dag idag

Ja,det är det.Fyller 24 år idag:).Jösses,bara ETT år kvar till 25.Börjar bli gammal.Hehehe....:)
Dagen började kanske inte så jätte bra,älsklingen blev magsjuk.Spydde i natt,så han är hemma idag.
Men jag fick iaf fyra jätte fina glas,champagneglas,har shot glas i samma serie redan.
Sen har varit och fikat med min gumma Sofi..:).Hon bjöd mej på lite gott fika.Tack min lilla gumma.
Men jag och Matte  har även ätit lite våfflor,MUMS!Är ju våffel dagen imorn så då passar man på.
Han mår lite bättre nu,som tur är.Men jag går och inbillar mej hela tiden att jag är magsjuk,är faktiskt lite konstig i magen.
Men har ätit fem peppar korn, så jag ska FASEN inte bli sjuk.Är ju träning imorn:)
Sen är det fest på fredag...WIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!

Ska lägga upp bilder på söndag,på alla presenter jag fått.Har nämligen kalas på söndag:)

Kommentarer
Postat av: ...

Man ska äta 10-15 st VIT pepparkorn om man inte vill bli smittad

2009-03-26 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0