hejsan

Nu har jag vart nere på stan och gjort lite ärenden.Först var jag på Willys och Netto,där jag pratade med deras personal chefer och lämnade in intresseanmälan och CV:).
Dom sa på båda ställena att dom skulle höra av sej direkt om det dyker upp något.Så det låter ju bra.
Vaknade verkligen på rätt sida idag.Går bara runt och ler hela tiden.HÄRLIGT!
Tror det beror på att våren är påväg.:).
Sen gick jag till  Ica och köpte hårfärg, blev Schwarzkopf Natural & Easy 550 Satin Mörkblond.
Men eftersom att mitt hår är ganska mörkt nu.Så kommer det ju inte bli jätte ljust.Så det blir perfekt.
Förhoppningsvis blir det som min naturliga hårfärg:).
Jag köpte även gainomax, choklad och jordgubb.Tycker det är perfekt att dricka efter träning.Man återhämtar sej direkt!

Har även  vart på apoteket och köpt Leukoplast,så ja slipper få skoskav av mina nya tränings skor och så köpte jag
ACO FACE ögonmakeup remover.:)

Och nu sitter jag här,och väntar på att klockan ska bli tre.Då ska jag till gymmet med Linda och cykla lite:).
Gött me lite sällskap:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0