eriks födelsedags fest

Här kommen ÄNTLIGEN lite bilder från festen hos Erik i fredags:)


Erik och ja,vet inte vad hon heter;).Men Erik fyllde 24 denna dagen:)


Sofi och en trevlig kille,som ja inte heller kommer ihåg namnet på:)
Men visst är dom söta?


Erik,Jonas och Rikard:) och någon mer:)


Rikard,Jonas,Daniel och Camilla:).Hahaha..vilka ögon Daniel har:)


Hmmm..trött Jonas?:)


Hahaha...riktigt häftig bild på Rikard ju:)


Jag och min älskling:).Visst e vi söta ihop?


Puss på dej sötnos:)


Daniel och hans flickvän Camilla:).


Hahaha...coolingen Rikard:)


Snygg pose älskling:)


Hahaha....Daniel och Mattias


Min älskling och han ja inte vet vad han heter:)


Jag,Sofi och Erik diskuterar nånting:).


Va söta ni är:)


Hahaha...stackars Sofi,syns ju knappt:)


Ser du nått intressant i ölen sofi?:).Och vad fasen kollar jag på?:)


Födelsedagsbarnet Erik,och en helt underbart söt hund:)


Deras andra hund:)


Peaceeeeee:)..hahaha..du e så söt älskling:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0