Blir så arg

Ska våren aldrig komma på allvar?Nu snöar det som tusan ute och blåser.Blir kul och vandra bort till Sofi sen.Suck.
Igår var det ju verkligen vår ute,helt underbart!!

Såg ni dokumentären om Josef Fritzl igår kväll?Det gjorde jag,FAN va arg jag  blev.Vilket jvla (ursäkta) monster han är.
Jag tycker att livs tids fängelse är för lindrigt.Då får han ju inte lida,och lida tycker jag att han förtjänar.
För det han har gjort,så gör man bara inte,det är inte mänskligt!!
Jag tänker på hans dotter,och hennes barn.Hur mår inte dom nu?Måste ju va hemskt för dom,sen all press som förföljer dom.Fan allså!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det känns bedrövligt med snö nu.

2009-03-27 @ 06:29:14
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0