Packat och klart...

Nästan.Tro jag.Har  packat ner i stort sett allt förutom smink , tandborste och tandkräm.
Har alltid sån ångst och tror att ja ska glömma nått.
Ni ska se hur jag kan vara, kan va sååå nervös inför en resa.Stå och kolla miljoner gånger i väskan,så jag inte har
glömt biljetter,pass mm.Tycker verkligen synd om min älskling just nu.:).
Sist vi va ute och reste,då vi skulle till Kanaria öarna.Då var jag sjukt nervös.
Först över att glömma nått.Sen inför själva flygresan.Han som aldrig hadde flygit förut,va inte ett dugg nervös.
Jösses,ja avskyr att flyga.Men tycker även att det är underbart.
Men iaf,jag var nervös och spy färdig.Han var bara glad och förväntansfull.
Hadde känts liiite bättre, om han iaf va lite nervös......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0