Nu funkar bloggen igen

Eller får hopaps iaf att detta inlägget går att publicera. Försökte blogga igår.Men gick inte.
Först trodde jag att det var min blogg det var fel på,men sen läste jag att dom håller
på och grejjar me själva blogg.se.

Igår var jag som sagt hos Lollo och fick naglarna fixade.Alltid lika skönt att bli ompysslad.
Lollo är jätte duktig när de gäller make up:).
Sen på kvällen igår,hadde jag och söt lite mys.Åt lite gott och såg på Southpark.
Drack även lite öl.Är så skönt och veta att vi båda gillar samma saker.
Har samma musik smak och allt:).

Nu ska jag snart börja packa så småt.Åker ju imorn...JIPPY!!!!:).
Får se vad ja ska ha med mej,brukar alltid bli så att man tar med sej  mer än man behöver.Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0