natti natti

Ska snart gå och lägga oss.Men får se om jag lyckas somna.Är så otroligt varmt.
Men man ska inte klaga.Får vara glad att det är sommar istället!
Har fortfarande inte bestämt vilken bikini jag ska beställa.Men blir från nelly iaf.
Får försöka bestämma mej imorn.Så dom inte hinner ta slut innan.
Älsklingens syrra va här nyss,lämnade en påse med hemma gjord salt gurka.
Så gulligt av henne.:)

Typiskt då,märkte precis nu.Att det har börjat flagna på mina axlar.Tusan.då kommer jag vara vit som ett spöke snart igen:(.Jag blir aldrig riktigt brun,bara lite,.Men mest blir jag bara röd som en kräfta.
Får sitta och smörja in mej nästan hela tiden när jag solar,så jag inte blir helt sönder bränd.
Tänk om man hadde sånt pigment,så man blev brun som en peppar kaka,efter en dag i solen.
Det vore inte helt fel kan jag säga.Men jag är stolt över mina fräknar.Särskilt dom i ansiktet.
Tycker det är sött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0