trist väder

Man ska ha då.Verkar som det aldrig ska sluta regna.Så trist,för man kan ju inte göra nått.
Sen blir jag alltid på lite sämre humör när det är sånt här väder.Men det är det nog många som blir.
Vart har sommaren tagit vägen liksom?Skulle inte förvåna mej,om det blir jätte fint väder när jag börjar
plugga.Men då kan man ju iaf bada och så på helgerna.

Fick hem Hm s höstkatalog igår.Så tänkte jag ska sätta mej i soffan och bläddra i den lite.
Tillsammans med en kopp te och nått smarrigt till.Men vad vet jag inte ännu.
Det är nästan,bara nästan,lite mysigt när det är sånt här väder.
Är så mysigt på hösten och vintern,när man sitter ihop kurad i soffan.
Massa tända ljus,filtar och nått gott att äta och dricka.Man hör vinden utanför.Det tycker jag är jätte mysigt.
Om hela sommaren ska vara så här,då kan det likagärna bli höst direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0