livet är underbart

Vaknade för en liten stund sedan och ser att regnet bara forsar ner ute.Som vanligt då.
Men INGET kan få mej på dåligt humör idag.INGET!
Är så lycklig,jag har världens finaste och underbaraste pojkvän.Finns ingen annan som han.
Älskar han så otroligt mycket så det gör nästan ont.Vet att det är han jag vill dela mitt liv med.
Sånt känner man ju,det gör man bara:).


Älskar dej:)

Ska ta och äta frukost nu.Om en stund kommer pappa och hämtar mej.
Skönt,då slipper jag gå i detta jädra regn.Älsklingen är och jobbar.
Fick ett sms nyss,dom är tydligen i Bankeryd ovanför Jönköping:).
Hoppas han är ledig imorn,så vi kan ha en mys dag ihop.

Kommentarer
Postat av: becca

Oooh mysigt :D vill oxå ha min kille här o vakna med varje morgon :( hihi

2009-07-11 @ 11:44:30
URL: http://becciswest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0