Ett år sedan

Idag är det exakt ett år sedan min älskade farmor gick bort.Hon dog helt oväntat.
Dagen innan mådde hon jätte bra.Men sen fick hon feber och började försvinna.
Det går inte en dag utan att jag tänker på henne.Saknar henne så oerhört mycket.
Saknar hennes varma röst,hennes snälla ögon och kål svarta hår.
Hon fanns alltid där för mej,stöttade mej och fick mej på bra humör.
Vi barnbarn betydde verkligen allt för henne.Sov alltid över hos henne när jag var liten.
Och vi är inte lite barnbarn heller.Men hon tyckte bara att det var kul och trevligt att ha oss där.
Vi satt uppe länge och kollade på film.Gick ut och kollade på stjärnorna.
Cyklade in till stan och simmade i badhuset.Farmor älskade att cykla och simma.
Så jag tror att det är det hon gör nu.Hon har det bra där hon är nu.Där får hon göra det hon älskar allra mest.
Men jag saknar henne ändå.Har börjat acceptera att hon är död.Men det gör ont.
Eftersom hon var en sån stor del av min uppväxt.Nästan som en extra mamma kan man säga.
Så idag tänker jag på henne mer än vanligt.Ser henne framför mej,med sina mörka ögon och kål svarta hår.
Hon var så fin,Alice:).Älskar dej farmor och kommer alltid göra.


Kommentarer
Postat av: sara

Hon var världens finaste farmor:) Ja hon hade inte lite barnbarn att ta hand om:O men kul var det hehe:) <3

2009-07-21 @ 14:10:18
URL: http://saraaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0